• Torebka Skórzana MAGRE (PL) EWA Mała Listonoszka Skóra Naturalna BEŻOWY

Wybierz kolor
Beżowy
175.82
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 6.99
Odbiór osobisty 0
Odbiór w punkcie - Poczta Polska 6.99
Poczta Polska 10
Paczkomaty InPost 10
Odbiór w punkcie - Poczta Polska (pobranie) 11.99
Kurier INPOST 14
Paczkomaty InPost (Pobranie) 15
Poczta Polska (Pobranie) 16
Paczka pocztowa (pobranie) 16
Kurier INPOST (Pobranie) 19
Poczta Polska Zagranica 25
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 880 056 406

Torebka Skórzana MAGRE (PL) EWA Mała Listonoszka Skóra Naturalna BEŻOWY

Torebka wykonana ze skóry naturalnej licowej, co sprawia, że idealnie nadaje się do codziennej intensywnej eksploatacji. Wyprodukowana została w Polsce (Bydgoszcz), ze skór pochodzących z polskich garbarni. Torebki MAGRE są w całości szyte (nie klejone) oraz posiadają podszewki wykonane z bardzo dobrych tkanin. Szeroka gama kolorystyczna.

Ewa Mała Listonoszka to mały i podręczny model, doskonale nadaje się do przenoszenia najpotrzebniejszych rzeczy. Dzięki płynnej regulacji długości paska (od 70 do 135 [cm] ) torebkę można nosić zarówno w ręce, na ramieniu jak i przewieszoną na skos. Regulacja paska powala na wygodne noszenie torebki niezależnie od wzrostu.

W przeciwieństwie do torebek wykonanych ze skóry ekologicznej torebki skórzane są znacznie bardziej wytrzymałe, nie sztywnieją w niskich temperaturach oraz charakteryzują się przyjemnym, naturalnym skórzanym zapachem.

 

Charakterystyczne cechy produktu:

  • Główna komora torebki zapinana na magnetyczny nap oraz solidny suwak
  • Wewnątrz torebki znajduje się jedna duża komora z wydzieloną zapinaną na suwak kieszonką na dokumenty oraz kieszonką na telefon komórkowy
  • Długość paska: regulowana 70 - 135 [cm]
  • Wymiary: 22 x 18 x 4 [cm]
A4, Teczki Nie
Długi regulowany pasek Tak
Głębokość [cm] 4
Marka Polska
Materiał Skóra naturalna
Max. długość paska [cm] 135
Min. długość paska [cm] 70
Szerokość [cm] 22
Wysokość [cm] 18
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.